Nintendo
Log in! Of maak snel een gratis account aan.
Nintendo
Log in! Of maak snel een gratis account aan.
Nintendo
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nintendo

Het uitgebreide nintendoforum van Nederland & Belgie
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Poll: Beste Next-Gen Console

Ga naar beneden 
2 plaatsers

Beste Console
Wii
Poll: Beste Next-Gen Console I_vote_lcap33%Poll: Beste Next-Gen Console I_vote_rcap
 33% [ 1 ]
Xbox 360
Poll: Beste Next-Gen Console I_vote_lcap67%Poll: Beste Next-Gen Console I_vote_rcap
 67% [ 2 ]
Playstation 3
Poll: Beste Next-Gen Console I_vote_lcap0%Poll: Beste Next-Gen Console I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 3
 

AuteurBericht
Leroy-v-l
Moderator
Moderator
Leroy-v-l



Poll: Beste Next-Gen Console Empty
BerichtOnderwerp: Poll: Beste Next-Gen Console   Poll: Beste Next-Gen Console Icon_minitimedo maa 26, 2009 9:40 am

Dit is toch het Non-Nintendo gedeelte van het Forum dus ik dacht, als je nou echt moest kiezen welke console vind je het best?

Je mag een argument geven. Razz


Gr. L
Terug naar boven Ga naar beneden
Full-Dragon
Lid
Lid
Full-Dragon



Poll: Beste Next-Gen Console Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poll: Beste Next-Gen Console   Poll: Beste Next-Gen Console Icon_minitimedo maa 26, 2009 9:45 am

Wii Duh xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Leroy-v-l
Moderator
Moderator
Leroy-v-l



Poll: Beste Next-Gen Console Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poll: Beste Next-Gen Console   Poll: Beste Next-Gen Console Icon_minitimedo maa 26, 2009 9:48 am

Ik heb toch voor de Xbox 360 gekozen, ze hebben allebei Nadelen en Voordelen, maar goed.
Wii spellen blijf ik wel leukste vinden, maar veel van de Wii vind ik eigenlijk bagger. Neutral
En het is wel zo dat bij Xbox 360 Xbox Live geld kost. Maar je krijgt er ook echt iets voor. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Full-Dragon
Lid
Lid
Full-Dragon



Poll: Beste Next-Gen Console Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poll: Beste Next-Gen Console   Poll: Beste Next-Gen Console Icon_minitimedo maa 26, 2009 9:49 am

Ik wou dat je ook achievements kon halen bij wii-spellen.

PS3: Trophies
Xbox360:Achievements
Wii: ---


Zal meer Replay-Value zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Leroy-v-l
Moderator
Moderator
Leroy-v-l



Poll: Beste Next-Gen Console Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poll: Beste Next-Gen Console   Poll: Beste Next-Gen Console Icon_minitimedo maa 26, 2009 9:55 am

Maar bij sommige Wii spellen zit het denk ik in het spel zelf. Zoals bij SSBB, daar heb je die Challenges. Dat kan je ook als een soort achievements zien. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Full-Dragon
Lid
Lid
Full-Dragon



Poll: Beste Next-Gen Console Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poll: Beste Next-Gen Console   Poll: Beste Next-Gen Console Icon_minitimedo maa 26, 2009 9:56 am

Ja oke....
Terug naar boven Ga naar beneden
Leroy-v-l
Moderator
Moderator
Leroy-v-l



Poll: Beste Next-Gen Console Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poll: Beste Next-Gen Console   Poll: Beste Next-Gen Console Icon_minitimedo maa 26, 2009 10:14 am

Maar zou wel vetter zijn net als bij Xbox 360 ofzo, daar kun je ook gewoon nieuwe naam starten en daarop overnieuw spelen, dan hoef je geen game te wissen, bij SSBB bijv. zul je heel het spel eerst moeten wissen om opnieuw te spelen, of je meot bewaren op een USB-stick. Of je hebt maar 3 files ofzo. bij andere spellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leroy-v-l
Moderator
Moderator
Leroy-v-l



Poll: Beste Next-Gen Console Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poll: Beste Next-Gen Console   Poll: Beste Next-Gen Console Icon_minitimedo maa 26, 2009 10:15 am

En ook dat je gewoon iemand een bericht kan zenden van wil je SSBB of MKW doen ofzo iets, en dat je dan op Home klikt en dan accepteerd en het spel erin doet. Dan hoef je nie hele tijd op msn af te spreken. Dus daarom heb ik ook weer voor Xbox 360 gekozen. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Leroy-v-l
Moderator
Moderator
Leroy-v-l



Poll: Beste Next-Gen Console Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poll: Beste Next-Gen Console   Poll: Beste Next-Gen Console Icon_minitimedo maa 26, 2009 10:27 am

Xbox 360 is eerste. Surprised Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Poll: Beste Next-Gen Console Empty
BerichtOnderwerp: Re: Poll: Beste Next-Gen Console   Poll: Beste Next-Gen Console Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Poll: Beste Next-Gen Console
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dit is een Test Poll
» Poll: Forum
» Je favo en minst favo console

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Nintendo :: Non-Nintendo :: 't kletshoekje-
Ga naar: